חפש בבלוג זה

יום שבת, 29 ביוני 2013

משרות חדשות לתאריך:29/6/13


חברת הייטק במרכז הארץ מחפשת איש QA עם ידע ברשתות ואבטחת מידע 
שלחו קורות חיים לפרטי או ל lookforjoboffer@gmail.com


חברה במרכז הארץ מחפשת עובד עם ניסיון של מעל ל5 שנים בJAVA
חייב ניסיון באחד מהבאים:J2EE, Spring, Hibernate, SQL,Performance
שלחו קורות חיים לפרטי או ל lookforjoboffer@gmail.com


חברה במרכז הארץ מחפשת עובד עם ניסיון של מעל ל4 שנים בJAVA
חייב ניסיון באחד מהבאים:J2EE, Spring, Hibernate, SQL,Performance
שלחו קורות חיים לפרטי או ל lookforjoboffer@gmail.com


******חברת " אומן המים " -מתרחבת !!!!*******
דרושים מצילים איכותיים עם מוסר עבודה גבוה מעוניין לעשות כסף טוב, עבודה בסביבה צעירה , תנאים טובים , שכר הגון -
לעבודה מיידית לרשת מלונות יוקרתית באילת !!!!
052-319-319-0 אבי

בונוסים למתאימים

דיילים ודיילות יקרים שבוע טוב!
מה הזמינות שלכם לעבודה בחודשיים הקרובים?
חלקכם בטח כבר מכירים אותי וחלקכם לא,
שמי מוטי ז'מצי, ואני מנהל כוח אדם בחברת פרומרקט
החברה הגדולה והמובילה בישראל לקידום מכירות ואירועים.
כעת הגיע הקיץ ונכנסים לנו מלא פרויקטים מגניבים.
העבודה בדיילות מגניבה ומגוונת,
כל הזמן פרויקטים שונים, שעות עבודה גמישות ותנאים מעולים
עם שכר ממש גבוה.
כי מי לא יהנה מלחלק מתנות ולפרסם מוצרים ולעשות מיזה כסף?

יש לנו מלא מלא פרויקטים מגניבים שנכנסים לנו,
שלא ניתן לרשום את כולם כאן.
אשמח שכולכם תרשמו לי כאן מה הזמינות שלכם לחודשיים הקרובים,
תרשמו לי: שם מלא, מס' פלאפון, עיר, גיל
אם עברתם ראיון/ עבדתם אצלנו בעבר? ואם כן במה?
במה מעוניינים: עבודה בדיילות/ תפעול/ ראשי צוותים/ הכל

ואם עדיין לא עברתם ראיון,
אנחנו עורכים ראיונות כל יום ראשון-חמישי
בשעה 10:00 בדיוק (ללא תיאום - אבל לא לאחר)
במשרדנו - רחוב סלומון 7, תל אביב - חברת פרומרקט
אז תרשמו לי זמינות ומתי מגיעים השבוע לראיון.

בכל מקרה אתם מוזמנים לדבר איתי בפרטי כאן
על כל דבר, לשאול שאלות, ואפילו לצרף בפרטי שלי.

חשוב לציין:
לכל העבודות אצלנו הדיילים מגיעים למשרדנו בתל אביב
ובסוף פעילות חוזרים למשרדנו בתל אביב

יאלה שיהיה שבוע טוב לכולם
ומחכה שתרשמו לי זמינות שאתקשר אלכם
להציע לכם מלא פרויקטים מגניבים.

מוטי ז'מצי,
מנהל כוח אדם פרומרקט



דרושים - עובדים בעלי מוטיבציה ויחסי אנוש טובים........
שכר ממוצע נע בין 25-60 ש"ח לשעה עכשיו זאת ההזדמנות שלכם ! ! !
אופי המשרה הנה -סוכנים שכירים בתנאי פרילנס
אני פונה גם לאנשים שמחפשים הכנסה עיקרית וגם לאנשים שמחפשים הכנסה נוספת בחודש.
עוד כמה מאות/אלפים מהצד בחודש.
העבודה הנה מהבית,ובזמן שנוח לכם.
לדעתי,זה יכול להיות אטרקטיבי לכל אדם,פשוט לא להיות עצלנים ולהרוויח עוד הרבה כסף בחודש ללא מאמץ מיוחד.
מי שרציני בלבד-לפנות אלי במייל Pelozen2012@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה